Mmm

Idag har jag haft en mkt fin vår/sommar dag =D

Började med att prov sola i nya bikinin,, och jaa de fungerade bra fast det behövs mer soltimmar innan den är redo att  visas på för allmänheten. hehe.
Iaf. sen kom min nya lekkambrat, Chris (Gärna med ett Amerikanskt uttal enligt han) vi bråkade på som vanligt, var ute på våran vanliga promenad runda och sprätte runt. Han försökte få mej att bli lugn i kryp sammanhang vilket fick motsatt effekt och jag fick skrik & panik istället ! Härlig kille de där, förutom när man får sitt öga ner sprutat me vatten av han dock.  =D

I övrigt så har vi världens snyggaste snickare här hemma som sågar å grejjar me vårat badrum. Och inte nog me att han e snygg ,han döck upp i versta bilen idag oxå. en gammal frän en.
uj uj som ja å Malin drömmer om att få ruffsa om i hans hår ;)
shis..

haha.

Hmm, ja gjorde ett test i dag och antagligen så har jag inte en vanlig hjärna..?..frågan e om den är ovanlig på ett bra sätt eller på ett dåligt :S ?

Kommentarer
Postat av: Tilla

Hihi, var det det där testet med hammren? Isåfall har jag också en ovanlig hjärna :P Jag tänkte på Hammare och Gul :) fast jag hade hört den förut, men ändå :P imorrn åker jag o höna till Gävle :D puss&kram

2007-04-18 @ 12:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0