En två tre en två tre

Ååja, det blev att ingen superfart på mej idag heller..(suck) , trotts härlig "tant" morron med kaffe och nyhetsmorgon...mm. så underbart. Sen skulle morgonpromenaden starta men ett besök av Ekström gjorde att den blev uppskuten. Men Iaf. alltid trevligt när han hälsar på =)
Sen upptäckte jag att min kompanjon Petra som också skulle med på morgonpromenaden hade somnat som en liten korv i fotöljen så då röjde ja lite i köket i väntan på vaknandet och ja man skulle kunna säga att "moronpromenaden"  gick av stapeln klockan ett. OO så bra, det blev en dunderstor strut och ett moppesnack med Svensson och sen hem till soffan igen.... Tadaaa !

Och mitt i matlagandet så kom min balansnerv ur balans... hah. .. så nu e man yr å dryg.

Men iaf. ska putta in några bilder från tiden som paserat sen sist.

Här--->   
                  
En liten utekväll me Emma, Magnus & Gujje + en stukning =/



 HEDBERG 18 ÅR

 image51

      I Garaget.





Nu ska jag avlägsna mej med


" Ja, jag lever på hoppet ja "


 =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0