partly truth and partly fiction

Hallå där.

Svackor kommer svackor går...
Fick en liten kick i går ändå när jag och Petra tittade på Men in trees, så himla underbar serie. Funkar i alla lägen.

Idag har pappa huggit ner en stor tall på vårna tomt. Jag fick stå span så att ingen kom i vägen (yeey) och Petra fick hjälpa att styra trädet i rätt fallriktning.  Nått sånt här såg det ut:

  
hugg                  knak                   duns

Yepp, Jag har äntligen slängt ut Gujjes gammla säng som jag har haft sedan 10 år tillbaka. 
Skönt, fast i stället har jag fått mammas gammla säng, så någon ny blev det inte den här gången. Hoppas jag kommer sova gott i den här nu, utan läskiga drömmar och plötsliga ryck, speciellt i natt för i morn bitti har jag min första körlektion ! Äntligen ! Känns bra, känns bra. 

Har fått visdomstandsmärtor också så tuggandet är lite knackigt just nu men jag ser fram emot att se min visdom växa fram och utvecklas. =)  

Mina fingarar strejakar mot tangenter och vill hellre skriva med en penna så, vi hörs !



"Livet är som ett babian arsle: färgglatt och fullt med skit!"
 
                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0