AAA min blogg e ju så intressant !! yeah right..

Hallå där.
 Börjar me å slänga in en bild på systrarna kladd  =) 




känslor just nu.

BRRRrr, I´ts could in here.. osv. Är helt nedfrusen efter att ha tittat på Petras fotbollsmatch.
Fattar inte hur de går till, näsan blev kall som en is kub och jag har typ skakat i nåra timmar. Vill gärna tro att de beror på min vikt nedgång att ja har tappat så mkt fett så att min kropp inte är van  vid att vara ute utan min "overol av fett" men får nog helt enkelt acceptera att så e inte fallet, det är bara den här JÄKLA skit sommaren som tror att det ska va "minusgrader" i slutet av Juli !! Dah !

Sen så känner jag mej trött i ögonen , sov oroligt som en liten igelkott som ska pasera en vilt trafikerad väg ungefär. Har ingen aning om varför men så va det iaf.  Mamma å Petra hade inte heller sovit något i natt så alla har vait halv slöa i huvudet idag men ändå  har vi lykats att storhandla massa mat på mindre än 1 timme precis inna Maxi stängde utan att bli sura å galna på varandra. Eller okej, ja va vell inte precis fröken muntergök men allt flöt på iaf. Vi fick till och med me oss en helt ny servis hem me tallrikar å all dret. Äntligen säger jag å uu va billigt säger pappa ! Mkt imponerande ! l

Måste tipsa er om Family Guy filmen , haha så Kul. Se den !

I går va de släktkalas å ja fick pisk i varenda kortspel, mkt beroende på GUJJE som kommer å pillar till mina regler så att det inte finns något hopp för mej.. uj uj. Man får passa sej för stor kusinerna i bland asså, dom e snabba me käpparna i hjulet ! hehe näera ! =D tack för titten.




Boken jag läser just nu och föralltid
image41

Kommentarer
Postat av: Emma

Really coUld!
I should have you over for a viva lingua-session

2007-07-24 @ 23:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0