Den här bloggen handlar om...

Okej nu va det väldigt längesen sen sist och vissa klagomål har framkommigt, men nu är jag här igen och jag har båda händerna på tangentbordet !

Just nu e ja en väldigt sur jävel , dels är jag trött efter helgens resa och så har jag tappat bort mina linsgrejjer så nu ligger mina linser i en gammal linsvätska som antagligen kommer göra mej blind i möra. yeey. ! Annars om jag inte vill riskera att gå men en vitkäpp i handen hela livet så kan jag ju faktikst offra mej och leka glasögonorm tills pappa kommer med nya vätska till mej.. hum. jao så får de nog bli. GEEK. 

Skit samma , i onsdags så var det FIF fest i parken vilket var himla kul. Ja mama G, Moster, Gujje å Jossa gjorde Forshaga till en roligare plats på jorden för en liten stund, Näera. Men dansen va de inge fel på iaf. 
Måste ge en stor applåd till mitt å Linkans försök till Bugg.. haha.. ja vet inte va de såg ut som men en blandning mellan en baletthoppa och två klumpiga kossor ungefär. =D Mkt fint.

   image32     
kusinerna *                 Hela ligan         Vårat nya band =P

Jepp Jepp , Idag kom jag hem från Arvika festivalen.
Jobbade där fre-sön som stagehand, himla intressant var det.
Men att tälta, äta bönor & macaroner/ bönor & mos/ bönor & ris, gå i leran och sniffa bajslukt e inte min största faborit syssla direkt, så någon festival blir de nog aldrg för min del tuvärr. Men trotts det så hade jag himla roligt !

- Vart e Bengt, Vi har ingen Bengt !!!

          





Mm, annars då. Funderar fortfarande på varför och vad som hände egentligen? men ingen idé att hänga upp sig sånt som man aldrig kommer att få svar på. Saknar dej iaf.

Nu då .

Glöm inte; Haut Chapeau !

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0