När jag blir stor vill ja bli en tungskrapa precis som du !

Att leva livet med en docka?.
Ser på ett program på TV:n som handlar om män som lever tllsammans och har sex med dockor.. vet inte om jag kan förstå det riktigt, men iof. så är ju jag rädd för dockor också så de kanske har nått med det att göra. Men ja är man riktigt jäkla ensam så kanske man får ta å köpa sej en mega barbie å ta hand om !... humm.... ?


Näe men idag har det varit värdens åskväder å nu blåser det kuling här utanför fönstret.. uuu...
Jag och Petra tog tag i den årliga traditionen (iaf. när vi va mindre) att spela alla brädspel som vi äger och det är endel kan ja lova. Det var mysigt de , men vi gav upp efeter 8 spel ca. då vi slängde oss in i ett avsnitt Men in trees i stället, Älskar den serien !

image38
under ground.

image39
Labyrint =)


Kvällen avslutades med rabarberpaj och morden i midsummer.. mumma !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0