20 År gammal

ara. nu har firandet firats färdigt. Blev en nice helg me släkt och vänner . Och själva födelsedagen bestod av mej, tilla, Virren, emma, Petra, höna, kalas paketet, systemet, hattar, RUT, fontänbad, skylt kidnappning, basket, chilinötter, ballonger och lite allmänt jox. =P En underbar dag helt enkelt !
Tack till medverkande ! Love you <3 

image29

HUmm, vad har jag gjort sen jag fyllde år sist då..?...
19 års dagen firade ja uppe i vårat garage me nåra vänner.
Jag
* Tog studenten
* Åkte å jobba i strömstad
* Kom hem och blev officiellt arbetslös :S
* Festade, Festade, festade
* Skaffade mej ångest
* Började som vikarie på dagis
* Flyttade till Charlottenberg & jobabde
* Flyttade hem ganska fort igen..(pjuh)
* Fick en ny vänn =D
* Var hårmodell
* Gjorde teoriprovet och misslyckades =/
 
Å jaa, mer än så hände vell inte. Frågan e om ja har lärt mej nått nytt de här året om ja verkligen har blivit äldre och visare...?
image30

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tjena stjärnan! Hoppas du hade skitkul på födelsedan! Jag och fredrik sitter och svär över att vi inte åkte till dig.. Fan! Men vi kommer och firar dig nån dag.. Kram

2007-05-10 @ 10:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0