103

Det är tur att man inte har detta som arbete iaf. Skulle bli mkt sparkar i arslet då.

Men om man säger som så här. Så finns det ju endel värt att skriva ner ( inte för er men för mej),

Posetivt
Typ som att jag har fått ett Ja, till praktik på dagis bara lite pappersarbete att gå igenom.
Emma har fått jobb på posten !
Jag har skaffat mej lite pirr i magen =p.
Branäs resan är betalt tack vare min otroligt goa stora syster. =D
Jag har både köpt en ny bh och möblerat om lite  mitt rum och inget hjärtekrossande har hänt än. (Petras å min skrock grejj)
Jag har en uppkörning coming up snart. spookie.
Jag har lärt mej koka potatis!


Neggo
Har vaknat halv ett på dagen senaste månaden. fel fel fel.
Kan inte för allt i världen sluta snubbla på sladdar. rev ut ca. 30 femtio öringar i går. och en annan dag var det högtalarna som fick sej ett bungy jump. Big fot? wanna get together and talk clumpsy ness??
Doctorn ringer aldrig till mej. Har nått besvär med rygg,njure,muskel? nånting som jag aldrig får svar på. Suck.
Har fått förtroende money. som icke får användas till alkohol & dyligt :S Måste klura på detta inköpet alltså.

Ja ja, nu ska vi se.
Idag har det varit en skön hemma dag med Petra.
Jag rensade ut min byrå så Petra gick fin mannikäng för mig med mina bortrensade kläder osv.
Kolla in...


image80
Hahaha. Snyggo !




Sedan tog jag fram alla mina tåstrumpor som det tuvärr är hål i. Jag funderar på att göra en filt av dom eller kanske ett draperi. aaaa

  Där kastas dom upp i luften

Det belv hyffsat rent i rummet och vi var nöjda med dagen och höll andan till ännu ett Dexter avsnitt. Så himla bra men ändå påfrestande. jisses.




Och Snö Har Vi Fått.





Kommentarer
Postat av: Therese

Oj, som jag har väntat på en uppdatering här ;)
Hoppas allt är kanoners med dig!
Kraaam

2007-11-28 @ 09:38:03
URL: http://kamtroll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0