18:11

Sitter framför dator nr.4 och det hörs ett dovt piiip i mitt huvud av "elektroniska maskinner syndromet".
Emma och jag ska hitta en karriär, antagligen inom pantburkar branchen. yuck. Men det ska blitr kul.=)

Vaknade halv ett i morse och som vanligt när jag sovit bort hela halva dagen hamnade jag efter några tappra städ försök i fosterställning på sängen. Orka göra nått vettigt och vad är vettigt? Jag fyllde iaf. i min Systembolags undersökning som blev hemskickad till mej som en liten bakläxa.

Hade min halkbana igår. det var ju inte särskilt "kul" som alla påstår, mest väntande och bortgörande. Men med ett Godkännt åkte jag hem med,  jaa hedern är ju synd å säga men med en suck i behåll.



image66
   "Hängden är ljuv"  Foto: Camilla Nilson

Kommentarer
Postat av: Tilla

Himla snygg bild där du :P vad blond Petra var :)

2007-10-05 @ 11:40:50
Postat av: malin

emma säger att jag får stalka din blogg hur mycket jag vill, så nu börjar jag med det. känn ingen press. du vet, pressen och stressen, den är inte bra för dig.

2007-10-10 @ 00:44:31
Postat av: Birgitta bergsklättrare

Jag har sagt det, ja. Du får döda mig imorgon.

2007-10-11 @ 01:22:33
Postat av: J

AAAAAA

2007-10-14 @ 14:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0