20 Bast

Nu har krigarn fyllt 20 också !
image67



Jag är nöjd med fredagens kalasande, och hoppas Gurgela instämmer =)

Om tio år är vi 30...huuu... hemska tanke :S , då blir det Mega pusch-up, hårbortagning på hakan, Stay-up trosor och en himlans massa krämer. Ser inte riktigt fram emot detta skede än men jag ska nog komma överens med den åldern också tillslut. Fast kraven för att kunna njuta av hängpattarna är många. bla.

* Minst två/tre barn
* Giftemål med iaf. 1 man 
* Självklart ett hus ink. pool
* Helst framgångsrik lakerare
* En hund som är luddig (typ en drutt) och en hund som är stor
* Jag ska ha varit i grekland, italien, new yourk,bora bora osv.
* Haft en häftig och intensiv kärleksmöte med någon av mina favvo kändisar. ( Miami Ink killen?)
* Bott i en lyxsvuit i Las Vegas och spelat bort massa pengar.

ja de skulle ju kunna hålla på i evigheter de här. Men iaf. ten more years to go !


GRATTIS EMMA DÅ DA !
du vet att du är över kjolen på min underkjol, skopan till min grävmaskin och clownen i min cirkus !

      

Kommentarer
Postat av: E-lainen

Värst vad vi ska hinna med mycket innan DU blir trettio!
Med start nästa vecka?
Vegas, here we come!

2007-10-16 @ 22:45:43
Postat av: missnöjd tillika ironisk stalker

du bloggar verkligen flitigt, jessica! du får tänka på att jag läser långsamt.

2007-10-22 @ 19:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0