Tall Mahall

Idag var en sån där dag som var upp och ner väldigt mkt,.

Men jag har uträttat lite bra grejjer iaf. tex. som damsugat mitt rum och lite förändring var tvunget att ske så jag bytte plats på tvåmattor ! yeey !Har också krattat löv fast det var barr för våran tomt består av tre enorma tallar med offcours trilliontalls barr. Kändes höstigt och bra. (okej ett litet lövträd )

image65
4 högar på en kvart ca. inkl. streching i vänster arm.. inte illa !

Annars ringde de någon från stockholm idag och sa att jag hade mejlat till han, vilket jag inte kan minnas att jag gjort och borde inte glömmt det efetrsom det skulle ha hänt i går:S , nej men han ville ha mej som Aupair. Lennarth sa han barskt när jag svarade,                           HJälp !                    Men jag tackade vänligt nej till att flytta till stockholm.

Det har ringts till körskolan och bokats tre nya lektioner. smarrigt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0