Up up and away !

Dassbok?
roliga historier, fräckisar, klämmiga stripes och fula knep?
HUm,, När man får sådana påhopp som jag har fått denna afton över att min blogg liknar på en dassbok, då börjar man fundera på om någon någonsin har använt dassboken som just dasspapper ? kanske någon jag känner? ursch.

Idag har det tytt sej som så att jag och mamma har återigen åkt på pojkturné (går ut på att jag övningskör och mamma sitter bredvid också hälsar vi på en pojkkompis eller liknande av de manliga könet) . Denna gången körde vi (jag) till Morfar och blev bjudna på köttfärslimpa (mmums). Under veckan som kommer , sätter vi våran kurs återigen mot grums men denna gången är det Christian (fast han vet inte om det änn) som får stå för bjudandet av kaffe (om han nu äger en kokare?) hum. Ja men de blir fint. Bara ja får brumma runt lite så e jag nöjd =D

Önskar iof. att vi kunde ta våran turné mot Steve O:s näste men , yeha yeha man kan inte få allt.



Nej fokusera , de här får ju inte bli en ytterligare bajsblogg.

Snart e de ju faktiskt Halloween , och då skall vi klä ut oss. och Emma,,, hallå?! .....Emma.... är du här? :O , ja provar. Ja tänkte att du kanske ville följa med mej till en kyrkogård på fredag (om de nu e den dan) och titta när alla tänder ljus vid alla gravar, så kan vi passa på att hälsa på din bror? , låter de som nått du känner dej intresserad av? . Meddela mej vid samtliga ställen; sms, kommentar, telefon och irl. ok?

nej fan, ja ger upp. ögonen kickar mej från insidan, måste sova en sväng.
 
Här är iaf. Emmas nya möbel. Mkt hemtrevlig detalj i denna lya. Big thumps up !
image79

Kommentarer
Postat av: Den svenske turk

Yeha. Jag vill följa med till kyrkogården och lura bakom brorsan! Vi ta med marshallerna som förgäves inhandlades till kräftskivan. Fin idé, min gode vän!

2007-10-29 @ 13:22:58
Postat av: Anonym

Tjihoo :D

2007-10-29 @ 16:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0