Jag har massa att ge men är satan så snål !

Jaha sedär ja, där kom första gäspen, Finnally !

Här sitter jag och funderar på varför Emma inte är online så man kan prata lite med henne på dessa mörka små timmar, funderar också på om jag skulle kunna somna om jag la mej nu, Om det ska vara så kallt inomhus så här dags på året, också hur FAAN överlevde grott männsikan vintern ?mysterium? ,å Varför jag inte har något jobb (lack of education?) ?, Hur det kommer sig att elefanter både hörs och syns bäst, ORÄTTVIST! och på en massa massa annat konstigt hjärnsprätt.

Jag har iaf. invigt Ikea med min mamma och stora syster. Alla soffor är suttna och faborit sängen hör hittad. Men stolen Jeff var slut på lagret i den svarta färgen så det var ju satan. Men ingen går vell tomhänt ut från Ikea och inte jag heller. Det blev en svart pappers korg för mej som hette "Fniss" hih sa jag och tog tag i en. Blev även en (liten) fönsterskrapa och ett vanilj ljus till Emma . A just det ja en mini vatten flaska innehållande jordgubbssmakande vatten och en pizza slise också. pjuh.

Sen blev det Poker hos Linkan. alltid trevligt men slutar alltid med förlust änsålänge ligger jag på -150. aj aj ingen bra lek att ge sig in i när man är arbetsfri. Idag var det faktiskt Emma som kammade hem vinsten och Johan tror jag han hette (jag kallar han för "han med den stora") kom 2:a. sant



image60
foto: Jessica Nilson "mannen framför solen"

Kommentarer
Postat av: Emma

Det ÄR orättvist att elefanter både syns och hörs bäst! Du är så vis, älskling.
Man tackar och bockar för ljus och fönsterskrapa. Ljuset har använts ihärdigt, men skrapan har hittat sin plats i lådan. Imorgon ska här städas och fönsterputsas!
Nu kan vi ju diskutera världsomfattande frågor våra bloggar emellan. Väntar spänt på svar!
Kram

2007-09-09 @ 23:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0