Lirar, Tittar & FIlurar


Jätte bra rubrik för dagen känner jag.
Började med att kliva upp halv nio och så började tittandet,, tittade och tittade på massa klipp från när Johnny Cash slog igen och hans show osm han hade på den tiden. Fasnade som klet på oklet. Farsinerad, besatt eller bara nyfiken vet inte. Men hade var himla häftigt att se honom live..

http://www.youtube.com/watch?v=SmVAWKfJ4Go

Det jag har lirat idag har ju vart gitarr dåra. Har fått låna Görans gitarr som hon inte kunde ta hand om just nu. Känner mej lite som en hundvakt Rastar den lite då och då för att den inte ska rosta igen och skäller ( Fast då leker jag nog mer hund än är en hundvakt) så fort någon kommer nära " Var försiktig" ! =D Är himleskt tacksam för att vara the bodyguard till denna magnifika manick som piffar till min tomma vardag. Tack G !

Så ser en gitarr ut --->
                                                   

Filurar gör jag också. Min kusin ringde från Spaninen och sa att jag kunde få jobba där som Aupair i huset mitt emot där hon jobbar. Jag tänkte wieeen bebis och det är varmt ! Sen tänkte ja , ja det skulle faktikst kunna gå japp, men sen kom ångesten. Ha ! Men ska mejla lite med familjen och se vad som händer. Är vell meningen att man ska göra nått här i livet iaf.



Så då vet ni hur dagen har flutit på . Jag har ju även jobbat lite extra som fönsterouttsare också. Inte hade jag en aning om att på 1 timme hinner man inte med mer än 3 fyrsidiga fönster och 2 tvåsidiga fönster. Jisses. Tyckte det flöt på bra trots svindel varning i knäna och skitiga lakan. Men får ta mej dit någon mer dag och fortsätta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lakan! det är deeet man ska ha!
Tack mamma jessica gunnel!

2007-09-19 @ 13:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0