Rim, rim, bara du rimmade med..


 

Jag träffade Emma i går
och konstaterade att de inte är vår,
Hon köpte vantar i mörker
samtidigt som jag träffa pöjker,
Sen träffade jag en annan vänn
och det var trevligt som bara den(n),
Jag åkte hem och somande tvärt
och vakande i morse pigg å alert
Energin flödade och städningen satt i gång
undertiden jag sjöng en å annan sång,
Nu har jag psykat Tv:n resten av dan
och fett fusk har ägt rum, sa tan !
I möra ska jag köra bil
och är tvungen att byta fil
Kommer nog få problem med detta test
men rondellen är ändå de som är Pest ,
Mentor kämpar för att få mej att förstå
men jag stampar på gasen ändå ,
Sen ska Emma maten bjuda på
undrar om det är nått som hon ska flå?
hum hum humeli hum
nu är jag en aning stum
så sov på kudden
och vakna på udden !!


image64

Min mamma odlar konstiga morötter.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0