fin fina grejjer !

10 Februari.. just det ja idag fyller ju David 21 ! sms paus....

harkel.. tillbaka, hade visst inte hans nummer,. De e vell fan jämt när man ska sprida lite glädje =P

Jag har precis kommigt ur en feberdvala och känner mej som en ny..... näe känner mej som samma blekfis som jag kände mej som när jag insjuknade men jag är en välidigt väldigt glad blekfis iaf !

januari flöt förbi eller så var det snarare jag som seglade igenom januari på ett rosa moln ;)  tss.. (klyschigt och skönt) Mamma frågade mej igår vad hur och varför jag och Perra blev ett par tillslut... hum de va vel.... eller så kanske de..... nä men.... näe jag vet inte faktiskt de slog till bara som en blixt från en klar himmel,,,(delar ut klysch applåder) nej men allt kändes rätt helt plötsligt. Så kan vi nog samman fatta svaret.

image94
(Jag & Perra var barnvakt åt lilla lukas =D )


Jag är iaf. Jätte lycklig med honom för alla cyber folk som undrar liksom. pff.  nej inge mera känsloskryt nu. Men den som är allra mest glad över mitt val av pojkvän ( varför inte kalla det manvän?)  är nog mamma. Hon har på 1 ½ månad ca. fått honom till att hugga tännvirke, laga ett antal middaggar, skjutsa lillsyrran på träningar, slagit ut en vägg, bytt glödlampor, assisterat vid tippande bänk incident osv. osv. =D Och fler projekt ligger i luften de vill ja lova !

  här rivs det.

Men nog om detta. Vill Slänga fram en Stor Grattis Hälsning till Min Syster Tilla som Har Gått Och Fått Nytt Jobb ! Bravo !

image95

pussar å kramar !

Kommentarer
Postat av: Storasyster :)

Man tackar! *trugar mig djupt* ;D

2008-02-11 @ 19:58:15
URL: http://molkis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0