2008 Starten.


Nytt år.

Själva tolvslaget var som det skulle eller till och med bättre än va de skulle va. Fick nyårskyssas med han jag gillar allra bäst och skåla med goda vänner i en stuga i Branäs. Tipp Topp.

image87

Jag började mitt nya jobb också. Trivs jätte bra och är nöjd med det förutom att det känns väldigt väldigt ovant att gå upp innan klockan sex varje morgon, det har jag nog inte gjort på.... eller näe jag har nog aldrig gått upp samma tid varje morgon i hela mitt liv. hum... 
Men det funkar bra. Hittills har jag bara kört ner 1 hylla, skrämt livet ur en konsumtant och stängt in mej själv i ett hörn, med skurmatinen =P Så inga värre missöden pga. min klumpighet än. 





~~~~~
Finner inga ord att skriva om det som har hänt. Känns overkligt.
Säger som alla andra. Cancer Varför finns det?

Det kommer blir tomt utan honom..
Tänker på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0